Taman nekoliko dana prije početka ljeta, Birkenstock je predstavio novu suradnju Birkenstock x Il Pellicano koja u kolekciji ima baš sve što smo mogli poželjeti za toplu sezonu, plažu i uživanje na godišnjem odmoru. Riječ je o kolekciji nastaloj u suradnji s talijanskim hotelom Il Pellicanom, smještenom između Rima i Pise. U njemu je tijekom djetinjstva boravila Marie-Louise Scio, hotelijerka te ujedno CEO tvrtke Pellicano, a upravo je ona sudjelovala u kreiranju ove kolekcije Birkenstock natikača. Ona, naime, s njemačkim brendom dijeli strast prema finim materijalima i svevremenskom estetikom.
Kolekcija je simbolično nazvana “Il dolce far niente”, a predstavlja povratak jednostavnosti u kojoj trendovi i sezonalnost nisu na prvom mjestu, nego komadi koji će trajati duže od prolaznih sezonskih modnih hitova.
Elegantnija verzija popularnih natikača
Željeli su stvoriti elegantniju verziju popularnih natikača za ljeto, model koji se može nositi i u dnevnim i u večernjim prigodama te pritom iskoristiti materijale kao što su radija i svila. Scio je dodala kako je maštala da uvijek ima par Birkenstock natikača upravo od takvih materijala jer oni reflektiraju stil Il Pellicano hotela.
U kolekciji se nalazi model Arizona u sedam različitih boja, od crne preko jarko crvene i mornarsko plave pa do rafije koja je prvi put korištena za izradu Birkenstock natikača. Kolekcija je već dostupna za ekslukuzivne pred-narudžbe na Matchesfashion, a međunarodni launch najavljen je za 15. lipnja.
Foto: Birkenstock