Jedan od modnih imperativa sezone koja je pred nama svakako su osamdesete godine i retro nostalgija koju izazivaju. Upravo je to bilo nadahnuće za novu Startasovu kampnaju koja je snimana na atraktivnim lokacijama otoka Ugljana i grada Zadra koji su pravi hit na turističkoj mapi.
Nije nepoznanica da se Startasice mogu naći i na američkom tržištu, a Michelle Grgurev, zastupnica Startasa za Ameriku, kojoj je Zadar drugi dom, ponovno je odlučila napraviti bajkovitu priču koja povezuje modni brend čiju su kvalitetu i dizajn prepoznali urednici američkog Voguea i The New York Timesa. U kampanji su se našli i neki novi modeli popularnih platnenih tenisica, koje u u prvom proljetnom valu nismo vidjeli, poput, primjerice onih s uzorkom bugenvilije.
Ekipu koja je osmisila prezentaciju novih Startas modela čine: manekenke Darija Papst i Ana Miladin, styling je osmisla Iva Gradišer, frizuru Matej Tonković, make up Marina Jurač, a fotografirala je Sara Pukanić.