Američki modni brend Victoria’s Secret prošlog je tjedna izazvao pravu malu senzaciju prilikom predstavljanja svoje najnovije kampanje. Za faktor iznenađenja ovog puta nisu bile zaslužne slavne anđelice, već bralette – novi proizvod koji je Victoria’s Secret odlučio premijerno lansirati na tržište.
Brend koji je poznat po svom senzualnom donjem rublju i push-up grudnjacima optočenim dijamantima u kojima slavne manekenke iz godine u godinu defiliraju niz pistu Victoria’s Secret showa, odlučio se za ležerniji pristup donjem rublju, približivši se ovim potezom mlađoj publici i svim ženama koje bi se voljele tako osjećati. Bralette je naime, komad donjeg rublja koji je stvoren ‘kako bi bio viđen’, a nije tipičan grudnjak utoliko što nema potporu u smislu žice ili umetaka, već preuzima ulogu udobnog dekorativnog topića.
U svojim kolekcijama prije Victoria’s Secreta imala su ga i druga modna imena. Brend For Love & Lemons proslavio se upravo s ovim romantičnim komadom, bralette na svojim stranicama prodaju Free People te Urban Outfitters, a na njega biste mogli naići i u domaćim trgovinama high street brendova kao što su H&M, Mango, Oysho i Women’secret.
Žene ga vole jer im pruža udobnost i nesputanost, dok je istovremeno vrlo ljupkog dizajna i uglavnom izrađen od romantične čipke. Victoria’s Secret odlučio ga je učiniti viđenim i izvan četiri zida doma, pa se tako njihov bralette može nositi u raznim prigodama, a svoje mjesto zauzeo je i ovog vikenda u festivalskim stylinzima na Coachelli.