Kako je bilo na predstavljanju novih adidas tenisica u Berlinu?

Kako je bilo na predstavljanju novih
adidas tenisica u Berlinu?

adidas eqt (1)

Otkad su Skandinavke 2014. godine vratile na scenu kultne Stan Smith modele i pokrenule trend koji je 2015. zavladao modnom scenom, do dan danas, čak i na zagrebačkim ulicama, brend adidas ne prestaje osvajati modne fanatike, ali i sve obožavatelje tenisica. Tenisice su zasjele na modni tron i populariziranjem street stylea, počela je trka u najpopularnijima, najposebnijima te čiji će kultni primjerak biti ‘the one’. Dok su u Hrvatskoj još uvijek najaktualniji modeli poput Gazelle, Superstara i Sambe, gradovi kao što su London ili Berlin idu dalje – tamo se obožavaju sportske linije – što udobniji i drugačiji modeli futurističkog izgleda.

adidas eqt (20)

Adidas je ovog ponedjeljka predstavio svoju najnoviju liniju, revival modela EQT iz devedesetih godina, povodom čega je u Berlinu ugostio petstotinjak ljudi sa svih strana svijeta, a na velikom launch partyju u trenutno najatraktivnijem djelu grada, Neuköllnu, pojavilo se čak preko njih tisuću. Među njima su bili brojni svjetski blogeri i influenceri, poput Njemice Maje Wyh, a adidas je pripremio višednevni sadržaj za sve.

adidas eqt (10)

Kada ovako veliki brend, koji je trenutno na vrhu, organizira press putovanje, sve je isplanirano bez greške. Osim što je svih petstotinjak gostiju dočekao najnoviji model tenisica, svaki detalj, od hrane, glazbe i popratnih sadržaja usklađen je s glavnom pričom. Sve se odvijalo u adidas Loftu koji se smjestio u građevini tipičnoj za Berlin. Napuštenoj višekatnoj zgradi (bivšoj pivovari) koja je savršeno osmišljena za događanja poput ovog. U zgradu se ulazilo kroz izložbu iza koje stoji poznati kolekcionar i vlasnik poznate stranice Overkill, Marc Leuschner, nakon čega su slijedili katovi posvećeni novoj liniji.

adidas-eqt-c

adidas eqt (13)

Prvi kat fokusiran je na cijelu kolekciju i osmišljen kao raj za fotografiranje i društvene mreže svih blogera i Instagram zvijezda, te idealan način da se brend predstavi javnosti. Osim toga, tu je bio smješten i networking prostor te mjesto za izvještavanje s mjesta događanja, a zatim naravno i dio gdje se poslužuje hrana. I ona je dakako bila prezentirana u skladu s današnjim trendovima – vegan i gluten free.

Kako EQT datira iz devedesetih godina, adidas je kao zabavan moment svemu dodao i Tetris – poznatu igricu koju se moglo, osim u relax djelu, igrati i na velikom platnu ispred zgrade tako da ste sjeli na stolice smještene nekoliko metara u zraku. Nakon prvog dana i večere za doček, jutro je ponovno započelo u Loftu, druženjem uz kavu te moderiranim Q&A dijelom gjde se između ostalog pričalo i o slogan kampanje: ‘Everything that is essential and nothing that is not’. Ona govori o fokusu na važne detalje EQT linije i o tome što je esencija adidasa, a to je poštivanje povijesti, ali i današnjih želja. S ovim tenisicama brend želi poručiti kako nema pretjerivanja i nepotrebnog luksuza. Dizajn je jednostavnih linija i važnost je u samom osjećaju nošenja EQT-a.

adidas eqt (19)

Ove tenisice mediji najavljuju kao jedne od najatraktivnijih u 2017. godini, a posebnima ih čini i nova, upečatljiva boja koja se provlači kroz cijelu kolekciju. Adidas je kreirao još jedne tenisice s pričom s ciljem da ponovno uspije – trendi ‘shark’ oblik tenisice jedan je od najzanimljivijih ‘forward’ modela. Tako je sada i EQT postao fashion tenisica, koja je dizajnerski i dalje vjerna svojim glavnim sportskim karakteristikama.

adidas eqt (18)

Adidas je svoje press dane zatvorio velikim partyjem gdje su svi, naravno, pohrlili odjeveni u adidas od glave do pete. Prepoznatljiv logo na majicama, hoodie majice, pa sve do adidas čarapa – još jedan dokaz kako je adidas trenutno jedno od najatraktivnijih imena po pitanju streetweara.

adidas eqt (15)

adidas eqt (2)

adidas eqt (11)

adidas eqt (22)

adidas eqt (17)

adidas eqt (23)

adidas eqt (3)

adidas eqt (12)

Učitati još
Zatvori