Trenutačno dostupna istraživanja pokazuju da su mladi u Hrvatskoj iznimno aktivni u korištenju interneta, a razina poznavanja rizika i načina zaštite od prisutnih prijetnji vrlo je niska. Naime, 96 % mladih provodi na internetu više od sat vremena dnevno, čak 65 % djece između sedam i devet godina ima otvoren profil na Facebooku, a 50 % školaraca koristi društvene mreže za vrijeme nastave. MyKi je prvi pametni dječji sat u ponudi telekom operatora koji roditeljima omogućuje da uvijek budu uz svoju djecu.
Hrvatski Telekom, u sklopu društveno odgovorne inicijative „Šeraj pozitivu, blokiraj negativu“ pokrenute s ciljem povećanja sigurnost djece u digitalnom društvu, u ponudu je uveo MyKi, prvi pametni dječji sat na tržištu u ponudi telekom operatora koji roditeljima omogućuje da budu uvijek uz svoju djecu.
Dizajnom posebno prilagođen djeci i idealno je rješenje za roditelje djece od 6 do 10 godina koja još nisu spremna za korištenje svih funkcija pametnih telefona, samostalno surfanje internetom i društvenim mrežama, a ipak trebaju biti u vezi s roditeljima kada su u pokretu. MyKi je savršeno rješenje jer se povezuje na mobilnu mrežu pa su djeca i roditelji povezani u svakom trenutku. Opremljen je jednostavnim funkcijama primanja i slanja poziva na unaprijed definirane brojeve te ima GPS lokator koji u svakom trenutku roditeljima putem smartphone aplikacije pokazuje gdje se dijete nalazi.
Ukoliko dijete slučajno zaluta, MyKi sat ima SOS tipku kojom se redom pozivaju brojevi iz imenika i šalje im se obavijest. Mališani mogu birati isključivo one brojeve koje roditelji unaprijed definiraju, a djeca mogu primiti pozive jedino s tih brojeva. Još jedna od prednosti ovog uređaja je ugrađeni senzor na dodir, koji signalizira je li uređaj na djetetovoj ruci ili ga je skinulo.
MyKi sat je prvi u nizu uređaja koji će Hrvatski Telekom uvesti u ponudu u sklopu široke društveno odgovorne inicijative „Šeraj pozitivu, blokiraj negativu“. Ovaj je projekt ujedinio akademsku zajednicu, nevladin sektor i državne institucije kako bi povećao razinu sigurnosti djece na internetu, a glavni partneri inicijative su udruge Hrabri telefon i Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu (DKMK). Inicijativa je usmjerena na povećanje razine svijesti i bolje zaštite djece na internetu, s ciljem poboljšanja trenutnog stanja u tom segmentu koje je zabrinjavajuće.
Dostupan je u svim tarifama po cijeni od 1 kn i za postojeće i za nove korisnike Hrvatski Telekom, u sklopu društveno odgovorne inicijative „Šeraj pozitivu, blokiraj negativu“ pokrenute s ciljem povećanja sigurnost djece u digitalnom društvu, u ponudu je uveo MyKi, prvi pametni dječji sat na tržištu u ponudi telekom operatora koji roditeljima omogućuje da budu uvijek uz svoju djecu.