The Ordinary svi volimo, a znate li za ovaj njegov odličan sestrinski brend?

The Ordinary svi volimo, a znate li za ovaj
njegov odličan sestrinski brend?

niod
@deciem

Zahvaljujući svojoj viziji prema kojoj njega kože ne mora biti nepristupačna i skupa da bi bila kvalitetna, brend The Ordinary uspio je u jako kratkom roku skupiti vjernu publiku koja s nestrpljenjem iščekuje svaki novitet s potpisom brenda u vlasništvu Deciema. Ako ste ljubitelji The Ordinaryja, vjerujemo kako ćete rado isprobati i proizvode s potpisom NIOD-a, njegovog sestrinskog brenda. Kao i The Ordinary, i NIOD se nalazi u vlasništvu Deciema, uz još desetak brendova s proizvodima za njegu kože, šminku, njegu kose i različite dodatke prehrani, a javnosti su zanimljiviji jer za PR i marketing nemaju poseban budžet.

niod
@deciem

NIOD zapravo znači non-invasive options in dermal science, što se odnosi na neinvanzivne metode u dermatologiji. Brend je rezultat želje Brandona Truaxa, vlasnika Deciema, da stvori osobnu liniju proizvoda koja će biti napravljena od najkvalitetnijih mogućih sastojaka. Sam Truax ovaj brend opisuje kao liniju proizvoda za “hiper-obrazovane”, a svaki proizvod umjesto imena, ima kemijsku skraćenicu te dolazi u jednostavnoj ambalaži – i dok je bočica slična pakiranju The Ordinary proizvoda, kutija u kojoj se svaki proizvod nalazi izgleda poput diskete.

niod

Dodatna zanimljivost dolazi iz Deciema kad kažu kako NIOD nije brend, “nego sila koja ima dušu”. Kažu kako NIOD svoje korijene ima u znanosti te da je učenje ono na koje uvijek treba staviti naglasak i prema kojem uvijek treba imati poštovanja. Zahvaljujući njihovoj filozofiji, NIOD nazivaju novom generacijom proizvoda koja koristi najbolje sastojke i vrhunsku tehnologiju kako bi se koži pružila najbolja moguća njega koju industrija može ponuditi. U liniji se nalaze ultra-sofisticirani serumi i proizvodi za hidrataciju koji su formulirani na način da brzo i vidljivo, a pritom pazeći na općenito zdravlje, poboljšaju kožu. U nastavku donosimo nekoliko proizvoda s potpisom ovog revolucionarnog brenda, a preostaje nam vidjeti hoće li steći popularnost kao njegov sestrinski brend, The Ordinary.

Učitati još
Zatvori