Navukli ste se na Urban Decay? Sve ono što obožavate uskoro ćete moći naći na jednom mjestu. Urban Decay najavljuje svoj dolazak u Hrvatsku i Sloveniju, ekskluzivno u Müller parfumerije. Kupujte sve najnovije proizvode – od baršunasto nježnih sjenila (uključujući neke od najprodavanijih paleta) i kremastih, „opakih“ ruževa za usne do proizvoda lagane teksture i sprejeva za završni izgled i fiksiranje, kako bi makeup trajao cijeli dan. Sadržaj vaše kozmetičke torbice više nikada neće biti isti.
Urban Decay priča
Urban Decay priča počinje sredinom 90-ih, kada su ružičasta, crvena i bež boja vladale prestižnim kozmetičkim tržištem. Ako ste željeli ljubičaste ili zelene nokte, morali ste posegnuti za čudnim rješenjima, primjerice markerima. Suočena s tim, Sandy Lerner (suosnivačica tvrtke Cisco Systems) donijela je hrabru odluku: ako „veliki igrači“ kozmetičke industrije nisu mogli zadovoljiti njezin alternativni ukus kada je šminka u pitanju, učinit će to ona sama.
Igrom sudbine, njezin poslovni menadžer David Soward upoznao ju je s kolegicom vizionarkom Wende Zomnir . Kreativna poslovna žena i zaljubljenica u šminku gotovo od rođenja, Wende je također prepoznala nedostatke u paleti boja i odlučila unijeti određene promjene. Na popodnevnoj su kavi sklopile pakt koji je doveo do miješanja odmetničkih boja lakova za nokte u Wendeinom bungalovu u Laguna Beachu. Sandy, David i Wende pokrenuli su URBAN DECAY u siječnju 1996. s linijom od 10 ruževa za usne i 12 lakova za nokte. Nadahnuti izblijedjelim kulisama gradskog krajolika, osmislili su nesvakidašnje nazive kao što su SMOG, RUST, OIL SLICK i ACID RAIN. Prvi oglas u novinama sadržavao je pitanje „POVRAĆA LI VAM SE OD RUŽIČASTE BOJE?“, potičući revoluciju u industriji dekorativne kozmetike.
Wende danas upravlja stalnim rastom branda Urban Decay kao glavni kreativni direktor/suosnivač partner, u čemu joj pomaže TIM WARNER (glavni izvršni direktor). Tim (poznat kao „Zen majstor“) savršeno se suprotstavlja ludilu u uredu svojim tihim, prodornim pristupom vođenju kozmetičke tvrtke.
Svijet šminke žudi za alternativnim, žarkim bojama
Stalno rastuća globalna prisutnost dokazuje da su Wende i Sandy oduvijek znale – svijet šminke žudi za alternativnim, žarkim bojama. U SAD-u, stotine proizvoda Urban Decay sada pune ljubičaste police u Sephori, Ulta Beautyju i Macy’su, a dostupni su i na internetskoj stranici beauty.com. Sve veći broj maloprodajnih mjesta u Kanadi, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Italiji, Španjolskoj, Singapuru i na Bliskom istoku ima naš brand u ponudi. Iako obožavatelji branda Urban Decay širom svijeta pristupaju proizvodima na potpuno drugačije načine, neovisan duh je upravo ono što ih ujedinjuje.
Možda ta glad za nečim jedinstvenim objašnjava strastvenu podršku koju dobivamo svih ovih godina. Proizvodi Urban Decay pojavljuju se brojnim časopisima svakog mjeseca. Redovito osvajamo nagrade za najbolje proizvode u konkurenciji dekorativne kozmetike, a volimo se pohvaliti i PETA2 Proggy nagradom za naše veganske proizvode i proizvode koji nisu ispitivani na životinjama. Ne bismo imali ovakav uspjeh da nije bilo podrške visažista koji dijele ljubav prema inovativnom predstavljanju proizvoda i eksperimentalnim bojama. Srećom, zaljubljenici u šminku, točnije Beauty Junkies komentiraju proizvode sve češće! Bacite samo oko na komentare za podlogu za sjenila Eyeshadow Primer Potion. Zajednice brenda Urban Decay na Facebooku i Twitteru jedne su od većih u kozmetičkoj industriji.
Što kupiti kad brend stigne u Hrvatsku?
Upravo zbog prvih Urban Decay proizvoda nitko od nas danas ne poznaje svijet u kojem ne bi mogli naći ljubičasti lak za nokte u prodavaonici.
A koji su najpoželjiniji i najprodavaniji proizvodi koje svakako morate isprobati čim brend stigne u Hrvatsku, doznajte na ovom linku gdje smo sve pomno istražili. I dočekajte skori dolazak brenda spremni!
Foto: Urban Decay