Klasični losioni, mlijeka i kreme za tijelo, već su odavno dobili ‘opasnu’ konkurenciju u vidu suhih ulja za njegu. Suha ulja na jednome su mjestu okupila jedinstveni koktel super moćnih biljnih sastojaka, koji imaju zadatak njegovati kožu, ali i vidno poboljšati njenu teksturu i dojam. S obzirom da će mnogi reći kako im je nakon upotrebe suhih ulja koža postala baršunasto meka, ne čudi njihova ogromna popularnost u beauty svijetu. A s dolaskom toplijih dana, sve se više okrećemo jednoj posebnoj vrsti suhih ulja za tijelo – onoj sa zlatnim i brončanim sjajem.
Zlatnim uljima vraćamo se svakog ljeta, bilo da su u pitanju sada već dugogodišnji klasici ili neki sasvim novi proizvodi, a volimo ih jer našu kožu doslovno izvlače iz zimske hibernacije. Daju joj toplinu, definiciju i pritom hidratiziraju, te su idealni beauty saveznik za one dane kada svijetu pokazujemo nešto više kože, u omiljenoj suknji ili haljini – pa čak i kupaćem kostimu.
NOVA HIT ULJA
Ovog proljeća baš cijela beauty zajednica priča o dva nova zlatna ulja koja su se pojavila na sceni unatrag mjesec dana. Prvo je Rihanna za svoj Fenty Beauty predstavila Body Lava, tekući shimmer za tijelo u dvije nijanse, kojim je doslovno zapalila Instagram i rasprodala ga u svega par sati. Sličan instant uspjeh dogodio se i blistavim uljima brenda Sol de Janeiro, o kojem smo vam pisali prošlo ljeto kada je predstavio revolucionarnu anti-celulitnu kremu za stražnjicu. Sol de Janeiro sada je izašao na tržište s Ipanema Sunset Glow Oil i Copacabana Bronze Glow Oil, a oba su rasprodana u svijetu u svega osam sati.
Osim što su jeftinija od vrlo sličnih Fenty Beauty ulja, Sol de Janeiro ulja navodno čine kožu mnogo mekšom i obavijaju je sjajem koji se prelijeva po koži od jutra do večeri, no bez preslikavanja na odjeću koju nosite. A onda je tu i još jedno trendsetericama omiljeno zlatno ulje, koje ove sezone svi žele nabaviti. Lumière brončano ulje, proizvod je brenda French Girl Organics.
STARI KLASICI
Iako se lako pomamiti za novim trendi proizvodima, tu su i oni dobri stari na koje uvijek možemo računati čak i kada su ova ‘it’ ulja rasprodana. O ovim zlatnim uljima zapravo vam pišemo iz godine u godinu, jer je riječ o klasicima koji će uvijek imati svoju publiku pred kojom su se već dokazala. The Body Shop, Tom Ford, Nuxe, NARS i Clarins, neka su od njih, a svakako vrijedi istaknuti i La Mer zlatno ulje, koje se lani pojavilo na tržištu kao limitirano izdanje, da bi se zbog potražnje zadržalo u prodaji, iako La Mer i dalje hvata korak s velikom potražnjom u svjetskim web shopovima.
Omiljena suha ulja bez zlatnih čestica
Ako pak ne volite čestice shimmera u proizvodima za tijelo, uvijek se možete držati klasičnih suhih ulja koja sa sobom nose veliku dozu njege i hidratacije. Možda za sobom ne ostavljaju trag kao zlatna ulja, no zato će dubinski nahraniti kožu, a ona će vam to vratiti svojim zdravljem i sjajem. Kiehl’s, Bio-Oil, Nuxe i NARS, brendovi su čijim se suhim uljima redovito vraćamo.