U parfumeriji Douglas u Arena centru u četvrtak je predstavljena Tom Ford mirisna kolekcija koja je od proljeća ove godine dostupna i na hrvatskom tržištu.
Tom Ford parfemi
Poznati američki dizajner 2005. godine pokrenuo je vlastiti brend s kolekcijom naočala, a godinu dana kasnije lansirao i svoj prvi miris Black Orchid koji danas već ima kultni status.
Mirisi su oduvijek predstavljali strast za Forda, jer su više od modnog dodatka; moćan način kako predstaviti svoj vlastiti stil i identitet. Nevidljiv, a istovremeno nezaboravan, Fordov parfem može zavesti i fascinirati.
TOM FORD BEAUTY – sadrži 2 mirisne kolekcije:
- Private Blend
- Signature kolekcija
Private Blend – luksuzna mirisna kolekcija predstavlja njegov osobni mirisni laboratorij u kojem kreira posebne i orginalne mirise koji ne podilaze širokoj publici, nego su kreirani za istinske kolekcionare. Svaka bočica predstavlja njegovo umjetničko djelo. Private Blend kolekcija dostupna je samo na odabranim prodajnim mjestima u svijetu, a na hrvatskom tržištu ekskluzivno u Douglas Areni u Zagrebu gdje ćete uz pomoć Tom Ford Beauty Specialista pronaći svoj miris.
Signature kolekcija – inspirirana je glamuroznom prošlošću poznatih parfumera, namijenjena za žene i muškarce. Na hrvatskom tržištu dostupna je na sljedećim prodajnim mjestima: u Douglas parfumerijama Hoto i Arena centar u Zagrebu, Douglas parfumeriji Supernova u Zadru i Mall of Split, te u parfumeriji Anabella u Joker centru u Splitu.
U ugodnom ambijentu Douglas parfumerije u Arena centru u četvrtak su brojni poznati imali prilike isprobati Tom Ford mirise, među ostalima Iva Balaban, Saša Lozar, Boris Banović i mnogi drugi.
Tom Ford Beauty dio je Estee Lauder grupacije koji na hrvatsko tržište dovodi tvrtka Orbico Beauty.
Foto: PR