Prije nešto više od dvije godine na beauty sceni pojavio se Glossier i zahvaljujući jednostavnoj filozofiji, minimalnom pristupu make up-u, predivnom vizualnom identitetu i viziji mlade Emily Weiss uskoro postao brend o kojem su svi pričali. Od beauty urednika, it djevojaka, celebritija, blogerica do modela i svih zaljubljenika u make up, Glossier je jedan od rijetkih beauty brendova koji je otkrio tajnu formulu uspjeha i osvojio beauty svijet. Iako je njegova popularnost rasla iz dana u dan, sve do danas Glossier je bio dostupan isključivo u Sjedinjenim Američkim Državama i Puerto Ricu. Ipak, potaknuti sve većim interesom i brojem obožavatelja, Glossier se ove godine otvara prema europskom tržištu, točnije onom britanskom.
Iako još uvijek ne postoji točan datum, vijest o širenju na britansko tržište potvrdili su u Glossieru i izazvali oduševljenje mnogih Britanaca koji će uskoro imati prilike isprobati sve hvaljene Glossier proizvode koji, bilo da se radi o dekorativnoj kozmetici, krem za lice ili gelu za čišćenje kože, na prvo mjesto uvijek stavljaju njegu. Laganog Skin Tint puder za savršenu, sjajnu kožu, obožavani Haloscope highlighter, spoj balzama za usne i mat ruža, Boy Brow gel za obrve i novo Cloud Paint rumenilo uskoro stižu u Veliku Britaniju što je, nadamo se, samo početak Glossierovog osvajanja Europe.
Tekst: Ela Jarni
Foto: Instagram