Iako većina kozmetičkih brendova stalno uvodi inovacije u svoju ponudu i nastoji se maksimalno prilagoditi potrebama suvremenih potrošačica diljem svijeta, činjenica je da neki proizvodi svojim performansama jednostavno ne mogu zadovoljiti sve uvjete koje žene pred njih stavljaju. Primjera radi, tu su tekući puderi, osnove svake kozmetičke torbice. O njima smo vam već mnogo pisali i savjetovali vas što sve trebate znati prije kupovine nove podloge, a jedna od bitnih stavki bila je i određivanje vlastitog tona kože, kako biste što uspješnije pronašli savršenu nijansu tekućeg pudera. Riječ je o nimalo jednostavnom zadatku – što zbog činjenice da brendovi stalno upotpunjavaju svoje kolekcije pudera dodatnim nijansama, a što zbog mogućnosti da čak i u moru opcija koje vam se nude još uvijek nećete pronaći ton za sebe. Tu svakako igru igraju i podtonovi kože i ponekad je nijansu pudera koja odgovara upravo tonu naše kože gotovo nemoguće pronaći. Imajući to na umu i vodeći računa o tome da se još više prilagode potrošačicama, pojedini beauty brendovi odlučili su priču nastalu oko svojih proizvoda personalizirati i učiniti još osobnijom. Što kažete na jedan tekući puder koji će vaš omiljeni kozmetički brend napraviti samo za vas? Sada je i to moguće…
LANCOME LE TEINT PARTICULIER – CUSTOM MADE FOUNDATION
Budućnost ljepote – tako je Lancôme nazvao svoju relativno novu uslugu, u sklopu koje stvara jednu jedinu nijansu pudera – i to upravo vašu. Iako ova usluga zasad postoji isključivo u Americi, nije za odbaciti mogućnost kako će s obzirom na popularnost vrlo brzo doći i na europske prostore. Jedinstvena usluga osmišljena je na način da vam stručnjak iz Lancômea u parfumeriji ili robnoj kući skenira ton kože, potom procesuira dobivene podatke i u skladu s njima stvara formulu pudera koji savršeno odgovara vašoj boji i tipu kože. Nakon izrade proizvoda, rukom će vam ispisati i jedinstveni broj nijanse, kao i vaše ime, kako bi usluga personaliziranja bila uistinu potpuna. Sama formula maksimalno poštuje ravnotežu vaše kože, istovremeno ju prekrivajući i njegujući, a efekt je besprijekoran finiš koji djeluje poput druge kože.
MATCHCo
Vaš ton kože je jedinstven, pa bi upravo takva trebala biti i vaša podloga. Moto je to kojim se vodi MATCHCo, start up i aplikacija koja je svima zainteresiranima odlučila skratiti muke po pitanju pronalaska idealne nijanse pudera. MATCHCo je implementirao tehnologiju koja skenira vašu kožu (zapešća, čelo i obraze) kroz kameru iPhonea, analizira i zatim miješa pigmente u proizvod koji je 100% custom-made, samo za vas. Sada savršenu podlogu doista možete naručiti iz udobnosti vlastitog doma, a za samo nekoliko dana ona stiže na vašu kućnu adresu. Radi se o ‘all-in-one’ hidratantnoj podlozi koja ima funkciju pudera, primera i njegujuće kreme. Da je tri godine star kalifornijski start up MATCHCo zbilja na tragu nečeg odličnog, prepoznao je i japanski kozmetički gigant Shiseido koji ga je kupio i nesumnjivo će kroz njega predstaviti još mnoge fenomenalne novosti.
CLINIQUE BIY PIGMENT DROPS
‘BIY’ u slučaju kozmetičkog brenda Clinique znači ‘Blend It Yourself’. U ovoj bočici pohranjene su kapljice pigmenta, koje imaju ulogu prekrivanja nesavršenosti na koži, no proizvod je još zanimljiviji utoliko što ga je Clinique odlučio spojiti sa svojim proizvodima za njegu kože. Tako svoju savršenu podlogu izrađujete sami. Najprije odaberete kremu iz ponude brenda koja vam najviše odgovara, a zatim birate nijansu BIY proizvoda. Sve to zajedno pomiješate i dobivate proizvod kojem mnoge žene teže – puder za lice koji neće opterećivati kožu, već će ju štoviše i njegovati. Jedna kapljica ovog miksa koji ste sami kreirali daje vam vrlo lagano prekrivanje, a dvije ili tri srednje do potpuno prekrivanje svih nesavršenosti. Ovisno o tome koji ste proizvod za njegu odabrali, takav će biti i finish vaše podloge – mat ili sjajan.
Foto: Clinique, Lancome, MATCHCo