Jeste li isprobali TikTok – novu društvenu mrežu koju je u rujnu ‘skinulo’ preko 60 milijuna korisnika?
Ako ste se zasitili Facebooka, Instagrama, Snapchata, vrijeme je za nešto novo – TikTok. Društvena mreža u kineskom vlasništvu, pravi je hit među tzv. generacijom Z. Skinete li i sami aplikaciju, ubrzo ćete vidjeti i zašto. Riječ je o zabavnijoj mješavini Instagrama, Snapchata i nikad prežaljenog Vinea, uz poseban naglasak na jednostavnost umetanja glazbene podloge u video-uratke. Tko god je pomislio da je TikTok samo prolazni hit, statistika je tu da ga razuvjeri jer je tijekom rujna naskidanija aplikacija, kako na App Storeu među iPhone korisnicima, tako i na Google Playu među Android korisnicima – TikTok je ukupno u rujnu imao preko 60 milijuna instalacija, a mnogi vjeruju da na tome neće stati.
TikTok: Zabava u prvom planu
Ova je društvena mreža prva platforma koje je u prvi plan uspjela staviti zabavu. Nije, naime, riječ o mjestu na koje će korisnici stavljati jutarnje kave, zalaske sunca ili kućne ljubimce. No, tko god se nađe u raspjevanom ili rasplesanom društvu, TikTok je idealan za stvaranje smiješnog videa. Kad uđete u aplikaciju, odmah je serviran sadržaj koji se samo nastavlja listati, a korisnici vrlo brzo shvate kako dobar dio sadržaja izgleda jako jednostavno. No, istovremeno, korisnici i jako brzo shvate kako je za viralan hit potrebno dosta truda. Tu u prvi plan iskače kreativnost velikog broja mladih korisnika, među kojima neki od njih već imaju impresivan broj pratitelja.
TikTok je prva platforma koja je uspjela u prvi plan staviti zabavu. Ovo nije društvena mreža na koju ćete stavljati jutarnje kave, zalaske sunca ili vaše kućne ljubimce. Međutim, ako se nađete u raspjevanom ili rasplesanom društvu, TikTok je idealan za urnebesan video. Kada uđete u aplikaciju, odmah vam je serviran sadržaj koji se samo nastavlja listati. Brzo ćete shvatiti kako dobar dio videa izgleda jednostavno, ali brzo ćete shvatiti kako je za viralan hit potrebno dosta truda. Tu u prvi plan iskače kreativnost velikog broja mladih korisnika, među kojima neki od njih već imaju impresivan broj pratitelja.
Oglašivači nisu još uvijek u potpunosti otkrili TikTok, međutim sve je više njih počelo eksperimentirati s različitim formatima oglašivačkih kampanja. Ako se sjećate lijepih vremena Facebooka i Instagrama bez oglasa, to je trenutno TikTok, a s obzirom na strelovit rast platforme, vrlo je vjerojatno da neće još dugo biti tako. Nakon niza uspješnih američkih platformi koje su dugo vladale svijetom društvenih mreža, konačno se pojavio novi, moćan igrač s Dalekog istoka. TikTok ima svoj ‘đir’ i baš je to glavno obilježje njegovih korisnika koji Facebook uopće više ne koriste, a Instagram i YouTube im služe isključibo za promociju vlastitih TikTok videa. Slijedi nam zanimljivo razdoblje i neki novi val influencera!
Foto: Profimedia, TikTok