Potrošački trendovi mijenjaju se s vremenom. Masovna kupovina, velike osvijetljene trgovine i brda odjeće sve su manje privlačni zbog čega kupci ostaju kod kuće i istražuju opcije online shoppinga.
Kako bi to promijenili, high street brendovi počeli su pratiti obrazac koji su postavile luksuznije modne kuće koje žele shopping pretvoriti u intimno i zaokruženo iskustvo. Sve je češća pojava pop-up trgovina koje komuniciraju filozofiju brenda, a ujedno kupcu osiguravaju da se osjeća što ugodnije, kao u vlastitom domu. Zbog toga u trgovine uvode kafiće, kreiraju lifestyle zone gdje odjevni komadi i modni dodaci nisu u prvom planu.
U takvim prostorima shopping se pretvara u opuštenu zabavu, poput odlaska na brunch. Naravno, psihološki efekt je takav da ćete možda potrošiti i više, na što se i računa.
Sézane pop up shop
Jedan od naših najdražih brendova, francuski Sézane, svoju je djelatnost usmjerio na online kupovinu uz izuzetak nekoliko oaza u Parizu, a sada i New Yorku. Njihova je filozofija unutar trgovine kreirati stan, mjesto u kojem se s guštom provodi vrijeme. Prozračni i eterični stil s dodatkom francuskog chica koje primjenjuju na prostore zaista pozivaju da se tamo zadržite i duže.
Njihova zaštitna lica odrađuju Instagram oglašavanje i na taj način, gotovo neprimjetno, guraju ime brenda u kolektivnu svijet te prezentiraju trgovinu na najbolji način. Nakon ovakvih fotografija i sami bi se odmah uputili u jednu njihovu trgovinu. Pri samom ulazu osmišljen je mali café bar, svi su komadi raspoređeni po policama i stalcima za odjeću kao kod kuće, isprepleteni sa svakodnevnim detaljima za što ugodniji osjećaj.
Da je više ovakvih trgovina, vjerojatno bi još i više vremena trošili na shopping. Razgledajte fotografije u nastavku.
Foto: Instagram