Priznajte, čak i kad ste u IKEU navratili po neku sitnicu, bez namjere za velikim shoppingom, obavezno ste svratili do restorana ili caféa i kupili nešto za pojesti, tek toliko. U svojoj ljubavi prema mesnim okruglicama, rolicama s lososom ili cimet rolicama niste jedini – prema istraživanjima, čak 30% kupaca u švedsku robnu kuću dolazi samo zbog hrane.
Od samog osnivanja IKEA veliku pozornost polaže u svoje restorane i shopove sa specijalitetima koji se nalaze unutar robnih kuća. Strateški su pozicionirani i uređeni kako bi privlačili maksimum posjetitelja i to se s godinama itekako isplatilo. Ulažući u razvoj ovog segmenta svojevremeno su otvarali i uspješne pop up restorane u Londonu, Parizu ili Oslu, a kako pišu strani mediji, uskoro bi mogli početi otvarati i samostalne restorane/kafiće zbog kojih ne bi morali putovati u predgrađe.
Ova ideja s puno potencijala još je u povojima, ali mi se već veselimo mogućnosti.
Foto: @ikeausa