Zahvaljujući društvenim mrežama, zabavni proizvodi često postanu viralni. Najčešće se radi o hrani, novim zanimljivim zalogajima koji imaju ‘ono nešto’ za čim mase polude.
Sličnu su slavu nedavno doživjele dvije slastice za koje je u roku par dana čuo cijeli svijet. Oba su proizvođača igrala na kartu motiva za koje se zna da su široko obožavani – jednorozi i Nutella. Pa je brend Ritter Sport, čije čokoladice svi znamo i volimo, uoči blagdana lansirao takozvanu ‘jednorog čokoladu’ u posebnom pakiranju.
Limitiranih količina, ova Unicorn čokolada kombinira okuse bijele čokolade i jogurta s, kako sami kažu, dugom od kupine i crnog ribiza. Čak je i posipana jestivim šljokicama da magični doživljaj bude potpun.
McDonald’s je pak početkom studenog u talijanskim McCaffeima lansirao burger s Nutellom, odnosno Sweety con Nutella – mekano slatko pecivo punjeno ovim omiljenim Ferrero namazom od lješnjaka koje se poslužuje u klasičnim burger pakiranjima. Ne moramo ni spominjati da je reakcija javnosti bila burna i da se sad svi nadaju vidjeti isti desert i u svojoj zemlji.
Foto: McDonald’s, Instagram