Način na koji smo do sada shvaćali putovanja te posjećivali svjetske destinacije definitivno se mijenja. U priču su ušli brojni novi koncepti koji su putovanja olakšali, učinili zanimljivijima te se odmaknuli od ideje kakvu su kroz godine nametnule klasične agencije. Pojavile su se neke nove aviokompanije, ali i tvrtke koje smišljaju pristupačne pakete na puno kreativniji način te tako ispunjavaju neke pozicije na tržištu koje su do sada nedostajale.
The MissAdventure – putovanja samo za žene
Jedna od njih je i The MissAdventure, koju je pokrenula Hrvatica Paola Crevantini Rebsamen sa svoje adrese u Zürichu, sa željom da putnicima (točnije putnicama) ponudi nešto novo. Nakon što je pročitala da 80% odluka o putovanjima donose žene i da jako puno njih ne putuje koliko bi htjelo jer nemaju s kim, odlučila je početi organizirati jedinstvena putovanja za žene koja su potpuno prilagođena modernoj, samostalnoj ženi koja voli otkrivati nove horizonte, kulture i destinacije.
Koncept je pokrenula iz ljubavi prema putovanjima, razmišljajući o onome što žene žele. Neka putovanja su više orijentirana na mentalno zdravlje, druga na otkrivanje nove destinacije, a treća, primjerice, na gastronomska uživanja. “Na svim putovanjima je bitno da se žene svih dobnih skupina druže i imaju priliku naučiti jedna od druge. Tako smo na našem prvom promotivnom eventu imali žene iz cijelog svijeta – Kuvajt, Nizozemska, Švicarska, Španjolska, Velika Britanija, da nabrojim neke. Pravi mali Ujedinjeni Narodi i bila je divota vidjeti kako su se cure lijepo slagale i stvorile nova prijateljstva.” govori nam Paola.
Posljednje je putovanje bilo u Hrvatskoj, a spremaju se Maroko i Dubai u 2019. godini. Ako se i vi želite priključiti ovoj avanturističkoj ženskoj zajednici pratite The MissAdventure na Instagramu i razgledajte planove putovanja na službenoj stranici. S putovanja ćete se vratiti s novim prijateljstvima, prepuni lokalnih iskustava i s fotografijama spremnim za Instagram.
1. Projekt The MissAdventure se dogodio spontano, ali ste pokrenuli nešto što je tržištu nedostajalo. Kako su izgledala prva putovanja, a kako izgledaju danas? Jeste li puno naučili u procesu?
Svako putovanje je posebno i u jednu ruku drugačije jer je grupa ta koja diktira tempo, a ja se prilagođavam. Isto tako, svaki put se nauči nešto novo tako da konstantno napredujemo, postajemo agilniji, ali dogodi se i da izmijenimo neku sitnicu, dodamo neku novu photoshooting lokaciju ili neku novu ideju, ali u principu nema nekih velikih promjena. Pripisujem to tome što doista jako puno istražujemo i planiramo u detalje svaki event.
2. Koji je bio cilj pokretanja ovog projekta?
Cilj mi je bio pružiti ženama platformu gdje mogu surađivati, putovati zajedno, učiti jedna od druge, ali i stvarati vrlo važne kontakte i prijateljstva koja traju doživotno. Mislim da je vrlo važno da žene surađuju i da to ponekad, ili jako često, zaboravimo.
3. Koliko traje organizacija jednog putovanja i koje sve točke obavezno uključujete u itinerar? Kako odlučujete o novim destinacijama?
Sve ovisi o regiji. Ja volim istražiti regiju sama prije nego organiziram event; otputujem osobno, testiram, istražujem pomoću interneta i Instagrama, i onda odlučim. Često istražujem i za vrijeme godišnjeg odmora budući da u privatno vrijeme volim putovati na neka nova mjesta. Cilj mi je uvijek predstaviti regiju u najboljem svjetlu po pitanju lokalnih delicija, regionalnih posebnosti, a fokus su “Insta friendly” lokacije. Organizacija nekad traje par tjedana pa do mjesec dana, ovisno o veličini eventa. Naravno, prvi put kada organizirate putovanje vam treba nešto više vremena, a svaki drugi put je puno lakše.
4. Jednom kad dođete na destinaciju, sve je organizirano da bude “Insta friendly”. Koliko su društvene mreže danas važne za poticanje kulture putovanja?
Pročitala sam da 70% ljudi vjeruje influencerima na Instagramu pa tako vjerujem da platforma ima jako veliku ulogu vezano uz putovanja. Znamo da su putovanja vezana uz emocije, a predivna Instagram fotografija, pogotovo ako se često pojavljuje, ima jako veliku moć da poželite i vi vidjeti navedenu destinaciju. Ako dodamo sad i snagu IGTV-a, uz Instagram Story, vi možete putovati uživo kroz Instagram.
5. Posljednje putovanje bilo je u Istri. Što za hrvatski turizam, ili bilo koju destinaciju, znači dolazak “jakih” travel bloggera i njihovo objavljivanje fotografija?
Za određene destinacije može značiti vidljivost za novi segment posjetitelja. Istra je predivna, ali još uvijek nije jako poznata u svijetu. Mnoge cure su se iznenadile da postoji amfiteatar u Puli ili koliko je Rovinj predivna lokacija za fotografije (i za posjet naravno).
6. Koji su daljnji planovi za MissAdventure, osim novih putovanja?
Osim daljnjih putovanja za Maroko, Dubai, Hrvatsku i Crnu Goru, planiram otvoriti i MissAdventure shop kao i MissAdventure Festival koji će se održati 2019. godine u Hrvatskoj, a cilj mu je kroz trajanje festivala biti mjesto gdje će se sve blogerice, influencerice, ali i žene koje vole putovanja moći družiti i povezati.
Foto: Ines Grahovac i Dejan Hren