Što nude aviokompanije ako vam je let otkazan ili ga sami želite otkazati?

Što nude aviokompanije ako vam je let
otkazan ili ga sami želite otkazati?

Već smo pisali o tome kako pandemija koronavirusa utječe na sve industrije i sfere života. Danas smo vam tako donijeli novosti koje se tiču brojnih zagrebačkih restorana koji su kao mjeru prevencije širenja virusa odlučili privremeno zatvoriti svoja vrata do daljnjeg, a naveli smo i popis restorana koji su uveli ili proširili dostavu. Situacija s koronavirusom bez sumnje utječe i na svijet putovanja, o čemu smo također nedavno pisali. Svima nam je jasno da neko vrijeme nećemo putovati pa se već dogovorena i isplanirala putovanja otkazuju i odgađaju za neka bolja, sigurnija vremena.

No, što učiniti s već kupljenim avionskim kartama? Ako vam je let otkazan ili ga sami razmišljate otkazati ili odgoditi, najbolja stvar koju možete učiniti jest kontaktirati avioprijevoznika s kojom ste trebali putovati i pratiti informacije koje aviokompanije objavljuju na svojim službenim stranicama.

Kako bismo vam olakšali posao, provjerili smo koje su opcije zasad uvele neke od najpoznatijih aviokompanije. Međutim, s obzirom da se situacija mijenja praktički iz dana u dan, sve najnovije informacije najbolje je potražiti na službenim stranicama aviokompanija, a mi ćemo se truditi raditi ažuriranja u ovom članku.

Croatia Airlines

Ako je vaš let otkazan, imate pravo na jednu promjenu bez naplate naknade ili povrat novca.

Ako je vaš let u periodu do 31. svibnja 2020. i nije otkazan, a ne želite putovati, možete promijeniti datum svog putovanja bez naplate naknade, a novo putovanje mora biti realizirano do 31. prosinca 2020. ili unutar 365 dana od izdavanja originalne karte. Fleksibilniji uvjeti primjenju se samo na međunarodne letove.

Na službenoj web stranici naše aviokompanije možete pratiti sve najnovije informacije, kao i informacije o promjenama u redu letenja.

Air France i KLM

Air France i KLM putnicima nude mogućnost besplatnog ponovnog rezerviranja karata svim korisnicima s valjanom kartom izdanom od strane Air France i KLM-a za putovanja do 31. svibnja 2020. Vaše novo putovanje mora započeti najkasnije 31. svibnja i mora biti u istom razredu, a ukoliko ne postoji slobodno mjesto u tom razredu, potrebno je nadoplatiti razliku u cijeni.

Ukoliko ste kupili kartu uz opciju da ju možete otkazati, za putovanja između 3. ožujka i 31. svibnja možete zatražiti povrat novca. Za sve ostale karte povrat novca nije moguć, ali možete zatražiti voucher koji vrijedi godinu dana za sve letove Air Francea, KLM-a i Delte.

Sve nove informacije o promjenama uvjeta možete pratiti ovdje.

Ryanair

Ryanair putnicima koji imaju rezervirane letove u ožujku, a žele odgoditi putovanje, nudi opciju zamjene termina bez naknade, ali morat ćete platiti razliku u cijeni ukoliko ona postoji. Ovo se odnosi na sve postojeće i nove rezervacije do 31. ožujka.

U slučaju da vam je let otkazan, dobit ćete obavijest na e-mail ili putem SMS-a sa sljedećim opcijama: možete se besplatno prebaciti na drugi Ryanairov let kako biste došli do željene destinacije, možete zatražiti povrat novca ili možete rezervirati drugi termin putovanja.

Sve nove infomacije pratite ovdje.

Lufthansa Group

Lufthansa Group, koja uključuje kompanije Lufthansu, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines i Air Dolomiti. uvela je fleksibilnije uvjete promjene rezervacija. Za sve aviokarte izdane prije ili na 5. ožujka s terminom leta do 30. travnja, možete promijeniti datum putovanja bez naknade. Novi termin leta mora biti realiziran najkasnije do 31. prosinca ove godine.

Ako ste kupili kartu prije ili na 12. ožujka s terminom leta do 30. travnja, možete otkazati rezervaciju, ali ne morate se odmah odlučiti za novi termin – imate vremena do 1. lipnja. Novo putovanje mora biti realizirano do 31. prosinca 2020. Nadoplata se plaća ukoliko na nove datume putovanja više nisu dostupne iste klase prema kojima je kupljena originalna karta.

U slučaju otkazivanja leta, Lufthansa će preusmjeriti vaš let ili vam ponuditi mogućnost nove rezervacije ili povrat novca. Sve nove informacije možete pratiti ovdje.

Qatar Airways

Za sve izdane karte s datumom putovanja do 30. lipnja 2020., Qatar Airways dopušta promjenu datuma putovanja bez penala za promjenu, a putnik plaća razliku u cijeni ukoliko za nove datume više nisu dostupne iste klase prema kojima je kupljena originalna karta. Promjena se mora napraviti najkasnije 3 dana prije originalnog datuma putovanja.

U slučaju da putnik ne zna datum novog putovanja, aviokompanija može izdati voucher u iznosu kupljene karte, a vrijedi godinu dana. Više pročitajte ovdje.

Eurowings

Eurowings putnicima nudi besplatnu promjenu rezervacije i to u dva slučaja. Ako ste kartu kupili prije 6. ožujka za letove do 30. travnja, ali i ako ste rezervaciju napravili između 6. i 31. ožujka za letove do 31. prosinca. Novo putovanje mora biti realizirano do kraja ove godine, odnosno do 31. prosinca.

Let možete otkazati uz povrat novca samo u slučaju Flex opcije. Ako je kompanija otkazala let, bit će vam ponuđen novi, odnosno alternativni, ali i mogućnost rezerviranja novog termina.

Sve nove informacije o letovima možete pratiti ovdje.

British Airways

Da bi omogućili veću fleksibilnost putnicima, kompanija British Airways omogućila je da promijenite odredište, datum putovanja ili oboje besplatno, za sve nove rezervacije napravljene od 3. ožujka do 31. svibnja 2020., kao i za sve postojeće rezervacije do 31. svibnja 2020. U zamjenu ćete dobiti voucher koji možete iskoristiti kao sredstvo plaćanja u narednih 12 mjeseci. Sve uvjete i dodatne informacije pročitajte ovdje.

Emirates

Emirates putnicima dopušta jednu promjenu datuma putovanja, bez penala za promjenu i bez obzira na tarifu prema kojoj je karta kupljena, za karte izdane do 31.03.2020. Nadoplata za kartu se plaća ukoliko za nove datume putovanja više nije dostupna klasa prema kojoj je kupljena originalna karta. Moguće je promijeniti datum putovanja i destinaciju na bilo koju gdje leti Emirates.

EasyJet

EasyJet putnicima nudi da promijene datum putovanja i/ili odredište bez naknade i to na već postojeće, ali i nove rezervacije. Ako je cijena nove karte veća, morat ćete platiti razliku. Promjene se moraju izvršiti najkasnije dva sata prije zakazanog leta.

Svi putnici kojima je let otkazan biti će obaviješteni putem e-maila ili SMS-a o opcijama nove rezervacije ili o povratu novca.

Više informacija pronađite ovdje.


Učitati još
Zatvori