Radenska, dio grupacije Kofola ČeskoSlovensko, jedne od vodećih europskih proizvođača i distributera bezalkoholnih pića, osvježila je svoj portfelj bezalkoholnih pića novim proizvodima koji će pružiti osvježenje u predstojećim ljetnim mjesecima. Osvježenje su tako doživjeli brendovi uz koje čije su okuse odrasle mnoge generacije: Radenska je svoju paletu mineralnih voda s okusom upotpunila novom aromom limuna te redizajnirala izgled Radenske Kraljevi vrelec. Mojito lubenica novi je Voćkov okus dok je Pepsi bez šećera novitet u kategoriji proizvoda bez šećera koji mijenja dosadašnji Pepsi light, kako novom recepturom, tako i luksuznijim izgledom limenke. Istinsku promjenu doživjela je i legendarna Nara u novom modernijem ruhu, ali jedinstvenog okusa uz koji su odrasle mnoge generacije. Više informacija potražite na www.radenska.hr.
Radenska 3 srca
Legendarni brend s 3 srca ulazi u sezonu 2017. jači nego ikad, pa se Radenska vratila prepoznatljivoj zelenoj ambalaži uz aktualnu marketinšku kampanju koja će zasigurno osvojiti srca potrošača te dobila pojačanje u vidu mineralnih voda s okusom. Postojećim okusima maline i naranče, pridružen je i osvježavajući okus limuna. Radenska mineralne vode s okusom dobivaju se iz prirodne gazirane mineralne vode Radenska i prirodne arome voća. Slatkoća proizvoda je punog i voćnog okusa, a istodobno lagan i niske energetske vrijednosti.
Voćko: novi okus za osvježenje cijele obitelji
Malo je brendova na tržištu koji se poput Voćka mogu ponositi s više od 25 godina staža na poziciji omiljenog slatkog osvježenja cijele obitelji. Voćko sirupi su prepoznatljivi po elegantnoj, staklenoj boci s jedinstvenim zatvaračem koji garantira da će sirup u obiteljskom 0,75 litarskom pakiranju dugo zadržati svoj puni, pravi voćni okus. Korištenje najkvalitetnijih prirodnih sirovina osnova su proizvodnje Voćko voćnih sirupa koji ne sadrže konzervanse te se tako uklapaju u svjetske trendove industrije bezalkoholnih napitaka. Novi Voćko sirup mojito-lubenica samim imenom otkriva da je zamišljen kao pravo ljetno osvježenje, a osim vrhunskih sastojaka i okusa, dodatna prednost Voćko sirupa je ekonomičnost, budući da se od jedne litre sirupa može dobiti čak 9 litara napitka koji će pružiti osvježenje cijeloj obitelji.
Nara: proslava 50. rođendana u novom ruhu
Nara je legendarno piće uz koje su odrasle mnoge generacije rođene nakon 1967. godine. Radenska s Narom ima velike planove, a prvi potez u udisanju novog života u jedan od najdugovječnijih domaćih brendova je redizajn ambalaže i kampanja s kojom planiraju vratiti stare i osvojiti nove potrošače.
Novi Pepsi: odličan okus bez šećera
Pepsi bez šećera zamijenit će dosadašnji Pepsi Light. Poboljšana receptura nudi bolji, smjeliji okus koji je postignut bez korištenja šećera, čime se prate svjetski trendovi u industriji bezalkoholnih pića. Kako bi se dodatno istaknuo, smjeli okus zaslužuje i smjelu, luksuznu limenku koja Vas neće ostaviti ravnodušnima.