Jeste li se ikad, u kaosu organiziranja bilo kakve veće zabave, zapitali kako bi bilo da sve prepustite u ruke profesionalcima i bez stresa proslavite željenu prigodu. Bilo da se radi o dječjem rođendanu, djevojačkoj zabavi, svadbi ili nekom trećem slavlju, tim koji se bavi ovim poslom ima i vrijeme i resurse koje ponekad sami nemamo te će u kraćem roku urediti prostor, pobrinuti se za kolače i grickalice, cvijeće, glazbu, ponuditi ideje za igre i vas odriješiti organizacijskih muka.
Razgovarali smo sa Studijem Eventastic iza kojeg stoje Iva Duduković i Dražana Paladin Pavelić i doznali kako izgleda organizacija jednog dječjeg rođendana, u ovom slučaju za jednogodišnjeg dječaka. Tema je bila poznati crtić Up (Nebesa), a to je značilo jako puno balona i avanturističkog duha koji je prožimao prostor Velveta gdje je zabava bila organizirana.
Kad se radi o dječjim rođendanima, jedan je kutak uglavnom rezerviran za slatki stol na kojem kraljuju slatkiši i torta. Interaktivni kutak smješta se na neko drugo mjesto, tamo se pišu najljepše želje, ostavlja se i prostor za igru, a sve je ukrašeno baš onako kako ste u dogovoru s Eventasticom sami zamislili.
“Svaka zabava ima svoj početak (za nas je to kad nas kontaktirate), a poslije ostaju drage uspomene koje ćete dugo prepričavati. Organizatori rođendanskih zabava slave rođendan stotinu puta godišnje i zar to nije najbolji posao na svijetu? Ako volite rođendane onda je, a mi itekako volimo rođendane”, otkrivaju nam Iva i Dražana.
Točan proces nastanka jedne zabave, od trenutka kad kontaktirate Eventastic pa sve do realizacije, možete proučiti u nastavku, a želite li ih angažirati posjetite njihovu Instagram stranicu ili se javite na adresu eventastic_studio@yahoo.com.
Pripreme:
Pripreme za rođendansku zabavu traju u prosjeku mjesec dana, i to je neko optimalno vrijeme, što je zabava veća i zahtjevnija više vremena je dobrodošlo. Rođendan se uz puno sreće i puno rada može organizirati i u kraćem roku, ali onda neke stvari ne možete birati. Vrijeme koje si date za planiranje pomoći će i da odaberete idealan prostor i da naravno isti bude slobodan za vašu zabavu. Isto tako, kad je više vremena na raspolaganju, više se stvari može naručiti i pripremiti da sve bude savršeno.
Prostor:
Pronalazak prostora, određuje tijek daljnjih priprema. Ako se odlučite na malu i urbanu zabavu, birat ćete prostor u centru grada gdje svi mogu doći javnim prijevozom ili taksijem, želite li opuštajuće cjelodnevno druženje, vaš izbor može biti spa centar ili neko gospodarstvo u blizini grada. Za mališane ćete odabrati prostor koji je najbliži njihovim hobijima i afinitetima. Arheološki muzej za male povjesničare ili dvorište za zaigrane sportaše…
Odabir lokacije usko je vezan i uz godišnje doba, a svako doba godine nosi svoje vrline i mane. Uz organizatora rođendana sigurno nećete zaboraviti na sprej protiv komaraca, flastere ili vlažne maramice. Svaka situacija unaprijed je razrađena kako bi se minimalizirala iznenađenja.
Hrana i piće:
Odabir hrane i pića također određuju tijek organizacije zabave. Trajanje zabave je ono od čega krećete. Ako očekujete da će se gosti zadržati koliko žele i ne ograničavate trajanje zabave, morate osigurati dovoljno hrane i pića, a prostor i tip zabave određuju ostatak. Hoće li stolovi biti visoki ili niski, hoće li biti više slatkiša ili slanih zalogaja, finger food ili konkretniji jelovnik, sve se to smišlja u dogovoru s organizatorima.
Torta:
Nezaobilazan detalj svakog rođendana i svakako najvažnija stvar uvijek je torta koju priprema stalna Eventastic suradnica, Monika Kos. Odabir okusa mora biti omiljeni okus slavljenika, veličinu će definirati broj gostiju, a sam izgled će odrediti tema koja je prisutna na rođendanu. Sve detalje prethodno ćete dogovoriti, a na licu mjesta dočekat će vas već gotov proizvod.
Tema:
U razgovoru s organizatorima osmislit ćete i temu, ona ne mora biti pretjerano posebna već samo bit vodilja za ukrase u prostoru kako bi slavlje bilo sasvim personalizirano. Pozabavit ćete se i dress codeom ako ga želite.
Razrada:
Na temelju prostora, broja gostiju, ograničenja, budžeta, želja i ideja, stvaraju se vizualni predlošci s temama. Razrada vizualnog identiteta prvi je korak nakon čega se mogu početi izrađivati pozivnice i to je trenutak kada za Eventastic zabava počinje. Definiraju se boje, fontovi, vrsta materijala koji će se koristiti, što svakako ne želite i imate li posebnih zahtjeva.
Detalji:
Većina detalja koji će krasiti i oplemeniti zabavu ručno je izrađena i unikatna. Detalji zabave se dijele u par kategorija:
– dekoracija hrane i pića, način na koji se slažu, serviraju i prezentiraju
– dekoracija prostora, baloni, cvijeće, posebne pozadine i kulise
– interaktivni detalji, koji omogućuju da gosti sudjeluju u zabavi
– kutak dobrih želja
– slatki kutak
Interaktivni kutak:
Već spomenuti kutak obavezan je na svakoj dobroj zabavi. To može biti neki tematski photo booth gdje se gosti na osmišljenoj pozadini slikaju s rekvizitima, može biti kutak gdje će vam ostavljati poruke, sudjelovati u tomboli ili pak može biti kutak gdje će biti oslikani bojama, kanom ili gdje će se moći isfrizirati…
Posebnosti:
Svaka zabava, pogotovo zabave s više gostiju, zahtjeva suradnike koji će je učiniti još posebnijom. Da bi organizacija i koordinacija zabave bila potpuna i uspješna tu je ključna suradnja s kreativnim i inovativnim partnerima kao što su cvjećari, slastičari, animatori, glazbenici, fotografi, restorani, oslikavači kanom, trbušne plesačice ili čak i imitatori Elvisa Presleya… sve što jedna zabava može zatrebati.
Budžet:
Budžet je nešto što klijent sam formira jer je dobra zabava ona koja je u skladu s vašim mogućnostima, a koliko želite sudjelovati u osmišljavanju i realizaciji svake zabave je na vama… Možete surađivati s organizatorima koji će vam pomagati samo djelomično i u onim segmentima koji su vam potrebni, dok se zabava može organizirati i u potpunosti za vas tako da sve prepustite u ruke organizatora.
Foto: Sanja Jagatić